Baju tidur Raja Ema !


Assalamualaikum saudara saudari, fuh! internet kat tempat aku kerja baru okay, sesungguhnya bosan dia biar aku sorang je tahu,huhu.. Lelapang boleh la update blog sikit selai dua,mihmihmih.. Amboi tajuk tu tajuk tu, apa kaitan baju tidur dan Raja Ema ni? Okeh la,aku malas nak mukadimah lebih,kang ada yang bosan lak kan. Selepas pertemuan aku dan Raja Ema sebelum ini (refer entry bawah ni) , kekma ada cerita dimana dia sedang rancak dengan businessnya. Haaaa,baju tidur la business dia uolsssss,benda yang paling jarang orang jual kot! Good job kekma!



Pernah dengar lagu JEJAKA IDAMAN dari raja ema? Yessss,penyanyi raja ema yang aku pun suka jugak dengan lagunya dan kini raja ema telah pun keluarkan produknya sendiri iaitu baju tidur.



Seorang artis yang sporting,humble dan very friendly baq ang dan aku rasa kekma ni memang memahami keperluan ibu-ibu dan para isteri apabila bersama suami,eh :P Tapi,aku rasa baju kekma ni memang sangat comfy even material adalah dari satin,yelah..kadang ada satin yang errr...tak selesa kan? tapiiiiii bila dengan material baju tidur dari kekma ni ianya sangat sesuai di bawa ke tidur yang lena dan rasa taknak buang baju tidur tu! seriusssss la ni,sebab aku sendiri pakai...u know my feel right now?hehe


Ambe semalam tidur dengan baju tidur raja ema , selesa rasa!!!!! 


Tapi cuba tengok gambar atas ni,emmm... macam bukan baju tidur,macam baju jalan dah aku rasa. Memang kena la dengan visi kekma iaitu PRETTY IN PRIVACY ! Sangat kena akak!hehe... tidur pun mesti la lelawakan? 




Okay,aku kasi gini !!!! haaaaaaa.... Selesa yang amat ! Harga pun mampu milik untuk kepuasan tidur malam,cewahhhh..hehe....

Nak tengok koleksi baju tidur dari kekma lagi?
Meh instagram : @rajaemasleepwearcollection
Material: Super comfy satin 
Status:  100% exclusive 

Yang bestnya uolssssss,bila uolsss membeli dengan kekma ni korang akan dapat poskad dari @rajaema dengan signature serta mesej ehem-ehem akan diberikan. Aku rasa pada yang minat dengan kekma sejak zaman 90-an tu better dapatkan peluang ni, kalau tak....nyesal tak sudah baq ang,haaaaaaa

Pesanan saya buat kakak raja ema:-
Akak,semoga akak terus maju dalam bisness serta terus power dalam dunia lakonan serta emmmm,akak rindu nak tengok akak nyanyi k ! 
Love u Raja Ema,ada rezeki jumpa lagi. 


Salam rindu,
Mek Onie
letopink@yahoo.com

15 ulasan:

  1. Laaaaa.. ingatkan apalah tadi.. rupanya raja ema jual baju tido..hehee. boleh usha gak ni nanti.

    BalasPadam
  2. Teringin gak nak pakai cenggini, tapi saiz takda untuk orang tinggi ke? haha. Nanti pakai cam Onie, senteng plak nampak heee :D Tapi mek onie pakai cunnnnnn! :D

    BalasPadam
  3. WOW GILE BAKHANG MELETOPS ANGAK okeyy!!!

    BalasPadam
  4. Wah baju tidur ! jarang selebriti jual. Biasa tudung, baju jalan, henbag dan lain lain yang seangkatan dengannya.. Boleh lah usha nanti :-)

    BalasPadam
  5. ceria kaler baju tu.. mesti tido pun ceria ja..:)

    BalasPadam
  6. Comelnya baju tidur ni, memang boleh mimpi best-best

    http://www.lovehutladyvitamin.com

    BalasPadam
  7. retis pujaan 3 keturunan ni.. dari nenek sampai lah ke cucu dia. haha!

    tgk pun nampak mcm comfy je.. hehe

    BalasPadam
  8. jeless ok..die ade baju tidur tuu...sobsobsob..

    BalasPadam
  9. assalamualaikum onie.. lawa baju tidur. jelessss kita

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..