Tips turunkan berat badan bersama Perl Xlim



Assalamualaikum dan hai korang!!!  rasa dah lama sangat tak cerita pasal diri sendirikan. Lately ni agak busy dengan kerja full time dan part time iaitu my own business. Disebabkan diri ini baru je terjebak dalam dunia business,ada masa aku sempat rehat..ada masa aku kena rushing gila-gila buat itu ini dengan cepat. Rehat? kadang dalam tidur pun tak lena. Siang hari bekerja, malam hari setelkan business dan blogging, kadang masa nak rehat pun tak berapa nak padu. Tapi takpe, aku lagi suka... 



"IF YOU WANT TO BE HAPPY,PRACTICE COMPASSION AND DO WHAT YOU WANT !"


Dulu masa aku study lagi, cita-cita memang la nak bukak butik... tapi aku rasa better simpan cita-cita tu jadi angan-angan dan aku harap angan-angan itu berjaya dikecapi. Ye,aku tauuuuu... Tak semudah tu kan nak sampai level yang kencang? Perlu doa,usaha,ikthiar dan tawakal. Serupa juga macam orang yang badan bersaiz besar yang cita-cita dia nak kurus,nak ada cutting serupa Riya Sen tu  .. Aku tahu, itu memang ada dalam kotak pemikiran orang yang berbadan besar. Serupa macam aku cakap atas tadi,apa yang kita nak... wajiblah mix-kan dengan doa,usaha,ikthiar dan tawakalkan?


Alhamdulillah, aku bukan nak bangga..aku bersyukur sangat sebab badan aku tak seperti orang yang berbadan besar, yang selalu risau nak makan banyak-banyak... yang selalu risau akan angka kilogramnya. Dan aku suka makan. Tapiiiiiiiiii,okay ada tapi !hehe..Even badan kita kurus pun, makan banyak still tak naik berat badan,tapi engko kena ingat..makan makan jugak, kesihatan jangan lupa ye girls and guys..



   Per’l Xlim, Rahsia Wanita Kekal Mempesona!
perl xlim : boleh singgah sini



terima kasih perl xlim dan nuffnang kerana terus memberi peluang pada aku untuk mencuba produk ini :D

Untuk me-maintain-kan berat badan, aku tahu memang susah nak dapat. Tapiii,lepas aku consume perl xlim selama sebulan,alhamdulillah berat badan aku maintain!!! dan paling penting angka kilogram takde la kurang,hehe... Semua ni disebabkan perl xlim ! Terima kasih perl xlim kerana bantu untuk mengekalkan berat badan. Ramai juga yang kata, hai mek....kau dah kurus,kenapa still nak consume perl xlim? Okehhh,meh mek jawab !


antara blogger yang sudah mencuba produk perl xlim ni adalah namee roslan, she is very humble and supportive mom! suka kawan dengan namee ! Haaaaa, korang nak tahu result namee macamana?  meh klik sini
 ...

Sebab kenapa saya consume Perl Xlim gila-gila?

Pertama,  kerana Perl Xlim ni sedap !
Kedua, kerana Perl Xlim ni ada 2 perisa iaitu coffee dan coklat!
Ketiga, kerana Perl Xlim mampu mendapatkan lengkung badan yang super awesome jika di ambil secara berterusan !
Keempat, kerana Perl Xlim mengandungi Asid Klorogenik dalam kopi hijau yang membantu meningkatkan kadar metabolisme badan dan membantu seimbangkan gula dalam darah dan menghalang pembebsan glukos dalam badan.
Kelima, sudah tentu cara nak bancuh pun senang,hehe! 



antara blogger yang telah mencuba keberkesanan produk perl xlim, semua muka happy la tu dapat result vavavom kan?hihi... 






Apa yang kita dapat dengan jayanya dah tentu akan menyimpan satu perasaan dimana perasaan itu adalah wowwwwwww ! Puas hati la kan kalau kita dah usaha dengan betul dan peroleh result yang membanggakan. Sape tak suka weh,hehe... Macam aku,aku suka sebab aku tak risau dah berat badan tak menentu,sekejap naikkkkkk sekejap turunnnnnnn, Rasa give up gila ! Nasib baik ada Perl Xlim datang selamatkan aku,hehe.... Selain itu,buat kerja pun terus bertenaga dan tak rasa letih bila dengan Perl Xlim ! hehe...




yang aku pegang atas ni packaging warna PINK ni adalah perisa coffee! kalau packaging warna coklat tu adalah perisa coklat!hehe.. sehari 2 sachet wajib ada dalam beg pink tu,mihmihmih :D


Actually, setiap pagi aku wajib bawak Perl Xlim ke tempat kerja. I need power sepanjang hari bekerja dan seriously perasaan penat memang takde. Rasa Perl Xlim yang coklat dan coffee sangatlah best. 



Kesimpulannya, berat badan aku maintain selepas penggunaan Perl Xlim dan of course la aku akan consume,happy dan tak sabar nak tunggu kat outlet luar untuk beli buat stok,hehe. ..So,korang korang semua...jangan lupa dapatkan Produk Perl Xlim ni kat outlet-outlet yang terpilih tau korang ! hehe...Sebab aku yakin,perl xlim memang terbaik !! Dan aku yakin dengan perl xlim ni mampu mengubah hari-hari kita menjadi happy dan cool!hehe... Yang penting,kena disiplin untuk menurunkan berat badan.. Jangan lupa exercise sekali tau,hik!




Thanks perl xlim dan nuffnang!hehe.. 


JANGAN LUPA PEGI CARI LAJU-LAJU KAT OUTLET BERDEKATAN TAU ! 
Per’l Xlim, Rahsia Wanita Kekal Mempesona!
Nanti kalau dah try jangan lupa share result korang tauuuuuuuu,tak sabar dengar berita gembira dari korang jugak,heee!


Love,
Mek Onie
Thanks for reading cik kak cik bang 



p/s: Tak sabar nak keep stock Perl Xlim yang perisa coklat tu !!! hehe

11 ulasan:

  1. wahh berkesan ker.. nak try jugak la..

    BalasPadam
  2. keno g beli ni pahni. nk kurus etep. hehe koho comey awop. hehehe

    BalasPadam
  3. bertambah kurus la onie pasni..haha...busy nye awop skanggggg

    BalasPadam
  4. Sedap! Sedap! Sedap! Hahaha. Sambil buat gaya upin ipin.

    BalasPadam
  5. Nak juga cuba!!! Ena ni memang tengah bimbang dengan kesihatan diri. Boleh minum time malam, sebab ena malamlah selalu kelaparan. Huhuhu. Nak makan benda berat takut

    BalasPadam
  6. wahhh boleh cuba ni onie ^_^ tq sharing..

    BalasPadam
  7. Wow...terus akak teruja...nanti nak pi cari la....

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..