ChurpOut2013 2 minggu lepas.


Tajuk paling sempoi,lantak aku la,blog aku.. kahkahkah.. begini, 2 minggu lepas..kiranya hari kejadian ni hari sabtu pasai hari tu aku bekerja dan lepas balik kerja tu terus naik rumah tukar kasut pasai naik moto uolssssss, dari puncak alam merempit ke setia city mall dengan moto,kira bersejarah jugaklah 2 minggu lepas,aku dah lama nak naik moto sendiri,tapi sampai sekarang aku tak berani,nasib ada adik kesayangan yang sudi nak bawak hakakmu ini naik moto,kihkih


gigih tak?hahahahahahahaha


Kesian aku baru nak update, orang lain dah masuk bab lain agaknya,kahkahkahkah...apa la nasib woiii.. bab bandung aku tu pun tak habis-habis lagi T_T



churpout-posterNEW


Dapat news dari churp-churp/nuffnang terus aku excited tahap jebon , nak pegi nak pegi pasal aku nak merasa sendiri ChurpOut2013 ni best ke tak. Nak tahu best ke tak,meh baca sampai habis, toksah duk komen kata malas nak baca,aku luku ampa semua,lol..




Sampai sana register segala . 





Okay ni la yang bawak kita naik moto,sempoi uolssss,selit nyelit menyelit tau,kagum kita ke awok,hahaha...jom highland tower kat setia city mall plak awok?nak tak nak tak?kakakakaka *heharap shiqin baca


Darren darren darren why u so handsome haaaaa?even time bergambar muka u sunburn teruk tapi u tetap handsome,serius ni :P *main angin


Nekkkkk,pasal nekkkk? renungan apakah itu nekkkkk? mohon share dengan cu please? 


Sesampai kat tempat kak hamis jalikha aku terus cakap "amboiiiiii,kemain dia berlakon sekarang,haha" maka dia jawab, "haha,terberlakon" okay okay,alasan diterima :P




Actually nak je ambik payung tu satu,tapi aku redha yang aku naik moto time ni,omei ngattttttt payung cenggituuuuuu T_T


Sazzy pun hadoooooooo, kemain semangat kau time ni duk peringat kat sazzy dengan pertanyaan aku ' eh u,ingat i lagi tak masa PC Fair & Lovely tuari?" dalam hati aku,sah-sah la dia tak ingat,siapalah aku kan,kakakakakaaka... 



Atika Ramlan blogger tersempoi diabad ini, i loike u :D




Actually,event ni adalah berkenaan small community untuk Churpers. Banyak sangat yang ada,fashion,food,art,games,film,music,charity and social media. Banyak ! Nak menangis rasa nokss.. Kalau nak tahu lebih lagi pasal event churpout2013 ni boleh la singgah di ChurpOut2013 <3



Heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,aku tak sangka dapat jumpa kak ana, blogger utara !!!!



Syafiqah Hashim, Mak Jemah #takcuntapiayu , Fana dan Shiqin .. korang memang awesome, dimana ada aku pasti ada engkorang,haha :P




Hai Mr.Kudud. Hai Kak liza, terasa diri ini sangatlah selebet bila bergambar dengan kak liza, lawooo sangat kak lizaaaa, ajarkan kita dress up cenggini boleh?kikikiki :P




Nampak? Terima Kasih Churp-Churp . Muah!





Fashion grafitti gila sempoi :D



Bungee yang sesapa rasa nak reversekan diri di udara silalah,iolsssss kecutsss :P





Fashion Grafitti again !

*ahhh,bosannya kapsyen akuuuuuuuuuu,haha


Kanan ke kiri siwon weiiiii?serius aku tak kenal,haha





Terima Kasih Churp-churp (dari atas eh) dengan pendrive,button badge, burung biru dan segala isi dalam goodies bag itu,haha ... :D

Rasa nak tampar tak muka aku cenggini?kbai




Nampak?bestkan...dapatlah jumpa retis-retis,dapatlah jumpa kawan blogger. Nasiblah pegi,dapat jugak aku kumpul jajan-jajan,kakakakakaka... apapun ChurpOut2013 memang terbaik !!!!!! 

Thanks Churp-churp for this event. Memintak tahun dopan ado laieeeeee, terasa nak meng-reversekan diri di udaralahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh plak ah pasni,haha.. Cepat cari aku,sape dapat cari dialah super power ali cafe :P


Sekian Terima Kasih.

18 ulasan:

  1. bestnye... teringin juga nak join...

    BalasPadam
  2. kita xnmpak mcm adik2 pon hahah...mcm sebaye or kakak onie >.< pg highlnd tower? boleh jom tunjuk jalan...hahaha.... si won blah kiri!! *ade onie kisah? kehkeh

    btw, mmg best! hehe thanx onie ^_____^ next time pg lagii...kikiki

    BalasPadam
    Balasan
    1. okay,awok tu sebenarnya nampak tua lagi dari kita,kita awet muda,hahahaha... pegi tgk wayang cite highland tower la awokkkk... bukan pegi tempat kejadian tu,scary kot,haha...

      oh okay,si won belah kiri .. tak hensem tapi jambu..boleh tak?haha

      Padam
  3. arghhhh kenapa saya tak tahu ni....hohohoh. patutlah masa lalu SCM hari tu nampak khemah. aih aih... tak kesampaian nak ketemu Mek ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. HUWARRRRRR.KITA PUN LUPA NAK MENSI AKAK KAT IG T_T

      Padam
  4. sedeyyy tak dapat pegi hari tu...ada event lain pulop

    BalasPadam
  5. nok fuyooooooooooooooooooo ko mek jgk...sbb mek pon masuk REMAJA jugok keluaran 1 november tuh..beli dehhhhh~

    BalasPadam
  6. wahhh best nya.kalo aku muda belaka dh lama aku g.hehehe

    BalasPadam
  7. mek makin cun pulak aku tengok...

    BalasPadam
  8. bestnye! Lia pon nak gi,, tapi tak dijemput T_______T HAHA, lagipon, kecik agii

    I found you,, bawah skali,, 3 dari kiri . kan kan ?? :D

    BalasPadam
  9. saya pun pergi btw akak ada masuk majalah remaja (cover nad zainal)

    BalasPadam
  10. Eh? Eh? Uncle tak jumpa kamu pon?

    Okey okey... Uncle tak pegi... Keh keh keh

    BalasPadam
  11. mek sampai pukul berapa?
    ok yg ni kite dtg tp dah ptg sgt..
    boleh pulak hujan lebat mase pukul 2 keatas..
    sobs.. entry utk ni x berupdate lg... hehehe...

    BalasPadam
  12. salam singgah sini..
    pernah bersama tour blogger churp2 tapi tak kesempatan berkenalan

    http://novaleeza.blogspot.com

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..