synad2.nuffnang.com.my
Home Dash

15 March 2012

selamat tinggal selangor...

 


Assalamualaikum sahabat ! hari yang aku tunggu akhirnya telah tiba... malam ni lepas maghrib terus bertolak ke kelantan... tapi adik laki aku yang kedua ni tak sampai lagi dari melaka,maklum la cuaca tak menentu... huhu...angah hoiii,cepat la kelik hoiiii...



balik kampung sendiri di kelantan jumpa atuk nenek kambing budu kepok lekor nasi berlauk nasi kerabu etok ikan masin cicoh budu colek perut adalah sesuatu yang sangat menyeronokkan...doakan onie semoga selamat sampai ke kelantan.. selamat tinggal selangor ...

20 comments:

  1. amboi. mcm seronok je kelate. ni nak kawen dgn ore kelate ni. wuh!

    ReplyDelete
  2. apo laie,cari la ore kelate nuh

    ReplyDelete
  3. onie, nak ikut juga boleh x?rindu nk ke kelantan:)

    ReplyDelete
  4. nok balik jugokkkkk! uwaaaa~

    semoga selamat sampai ye meawww~
    dengki betul~

    ReplyDelete
  5. sila la dengki,hehehe.,........ ore nok kelik kelate awop :P

    ReplyDelete
  6. kim sale ore kapung yo mocik..take care..haha..

    ReplyDelete
  7. Take care onie... Jalan lurus2.. Jangan bengkok2... haha..

    ReplyDelete
  8. balik kampung..ohh..ohh..balik kampung...hee~

    ReplyDelete
  9. owh... demo kelik kelate mace tokseh datang keyell doh....

    ReplyDelete
  10. Jeles Onie nak pi balik kampung!! Tapi takpa, tokwan Ain nak datang hari Sabtu nihhh! Eksaitedd! hehehe. Selamat bersuka ria di kampung! ;)

    ReplyDelete
  11. hehe......onie kat kelate doh ni, suka hati wei *macam over je kan,huhu* yela,,balik kapung sekali sekala je wei, lagu ni la orang over,serupa tak penah balik kapung,hehe...nak kopok eh? okay nanti onie bawak balik naaa,muahahahha

    ReplyDelete
  12. perghh , tak cakap ! kalau tak , boleh aku tumpang balik sekali dengan kau . haha

    ReplyDelete
  13. selamat ketemu kueh akok..**dandan gua terliur.

    ReplyDelete
  14. hoii..balik kelate x helo kt ak pong

    ReplyDelete
  15. weh onie kat kelantan lagi ke. bawak balik budu. hahahahha..take care onie.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen ^_^