synad2.nuffnang.com.my
Home Dash

30 March 2012

4 mata ~

Assalamualaikum.. budu ada dop? kalu takdok mari la beli kat mek,mek jual budu ni...segelen 3 amah,hahaha..*muroh bena

intro tak tahwan~

wei, rindu ampa..... kalau ampa baca blog aku, aku lagi berjuta kali rindu kat ampa,kahkahkah~
lambatnya woi bulan 6 ni,huhu.... aku nak pastikan berat badan korang sama dengan aku,ingat ! sama dengan aku okeh! haha... minum la teh orang kampung ke teh orang bando ke,yang penting berat badan sama dengan aku ! haha...


rindu ampa!
dari kiri: che pah mok, minah kuquih, tomatokering mok, tatia mok :P


pah tatia..ampa nak teh orang bando puncak alam dak?tomatokeling, sila tambahkan ketinggian anda,haha *gurau je wei,macam tak kenal aku kan,kihkihkih..rindu woiiii*

13 comments:

  1. follow sini...follow me back :)

    ReplyDelete
  2. amboi. segak segak belaki muanya. hehheh

    ReplyDelete
  3. sentap ni bab tinggi.haha
    peergh...sepesen semuaa

    ReplyDelete
  4. tomatokeling? hakhakhak... jahat la ko onie... hakhakhak

    ReplyDelete
  5. sengal onie., sukasuki je mngkelingkn org haha

    ReplyDelete
  6. kalau mata lebam sebab tak cukup tidur confirm jadi 6 mata!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen ^_^